stop hoping :)

Photobucket


JANGAN MENGHARAP SESUATU YANG TAK PASTI , 

CUMA AKAN BIKIN KITA SAKIT HATI !

STOP HOPING ! aku naik hairan dengan kehidupan manusia yang asyik berharap , berharap dan berharap . kita mampu berharap tetapi kepada ALLAH jugak kita berserah dan bertawakal . jangan jadi bodoh sebab kenangan ! jadilah bijak dalam mengatur strategi untuk menghadapi masa datang melalui kenangan ! kenangan tak boleh diulang , tetapi mampu dikenang sampai roh terpisah dengan jasad . aku tak pandai dalam berkata-kata . aku cuma nak tengok semua orang bangun semula selepas jatuh dalam harapan yang dibina sendiri . sama macam diri aku yang pernah jatuh dalam harapan yang aku bina sendiri .

p/s : do remind me that i still have FRIENDS that always stand beside me ;)
       just to remind myself ((:
[; jemput LIKE dan COMMENT sekali ;]

No comments: