to HER

Photobucket

untuk saudari yang nak ke JEPUN tak lama lagi , TAKE CARE laa , maybe cara saya layan anda agak dingin kebelakangan ini . tapi bukan dengan anda sahaja , tetapi dengan semua orang . saya memang menghadapi satu masalah kepercayaan kepada siapapun termasuk anda . maaf kalau saya bukan seorang yang mampu jaga anda . 

saya tahu anda pandai jaga diri , pandai segala-galanya . tapi anda sudah reti meng-iron baju sendiri ? anda bukannya boleh membawa mummy anda sebagai pengiring untuk iron baju anda . masa untuk anda berdikari . maaf sebab selama ini bertindak dingin dan asyik tidak menlayan anda dengan sepenuh perasaan . 

saya akhiri entry saya yang skema ini dengan ucapan MAAF DARI HATI .

TAKE CARE ! I LOVE YOU ! I MISS YOU ! BUBYE MANJA ~

[; jemput LIKE dan COMMENT sekali ;]

No comments: