the begining of DECEMBER ♥

Photobucket

hari nh bersamaan dengan 1 DISEMBER , aku pun sangatlah gedik laa kan , so aku pun gedik sangat dan sangat gedik ! |ayatmintakaki| . HEE , aku keluar dengan ELMO :D HAHA , memang sweet laa kan , awalawal pagi dia pergi JOG , okay then memang kami tak comfirm nak jumpa pukul berapa . kebetulan MAMA macam busy jaa , aku pun ikut jaa laa kan , so memang awal gila badak la tunggu dia . dalam pukul 11 something , hikhok ! so tunggu punya tunggu , aku text dia 'ADA MANA?' , dia reply 'RUMAH' . time tuh aku macam -__- . mesti akan lambat punya lah !

so dalam dekat pukul 12 macam tuh , aku naik atas jap , nak cari barang . cari card birthday . tapi aku malas nak beratur kat kaunter and aku decide nak beli next week jaa . so pusing laa lagi kan , card tuh simple , tapi ada meaning tau ! hikhok ! so aku turun , lalu dekat pakaian sekolah . macam nak tergelak laa pulak kan |sajabuateruk| . then , menuju ke bahagian CHOCOLATE . memang HOBI pun makan cekelat :P HAHA , so keluar tuh ada laa stall dekat tepi tuh jual MAGAZINE ! aku beli 2 kali weh magazine tuh -__- kemarin dengan hari nh . mana BODOH pun aku ! kebetulan jumpa dengan 'JUNIORS' aku .MD SYAPIQ OII & AFIQ ABDULLAH ! HAHA . macam bangang duadua orang tuh . duk lepak kejap tibatiba bangun and terus jalan , memang aku buat muka hairan gila laa . and yang dia asyik duk text '30MINIT' , nasib betulbetul cukup masa . 

then dia call , dia kata dah sampai . mood memang nak out dah , sebab aku memang tak suka tunggu orang lamalama , dekat 2jam bhai -__- , so kami pun terus ke destinasi . huh , sampai tuh ada laa lagi setengah jam nak start . so pi laa kaunter , tanya 'OMBAK RINDU' FULL , 'TWILIGHT' full , memang nak teriak kelupoq gulingguling laa kat situ . then last sekali tengok MISTERI JALAN LAMA . HAHA . okey ! sebelum tuh kami pi laa foodcourt , minum jaa . malas nak makan . sembangsembang , then dalam 5 minit sebelum movie start kami baru beratur nak beli POPCORN . FASIHAH nh sangatlah TAMAK ! ada ka patut semua yang LARGE , so aku pun buat khianat kat dia , beli marinda STRAWBERRY ! aku ambik MOUNTAIN DEW :D disebabkan SEAT kami yang paling belakang and ada dua sahaja . aku pun buat ikut suka hati mak bapak aku laa . then MOVIE mula . MEMANG KAMI DUA TENGOK PUNG CERITA TUH ! pakat duk lawan bercerita , bergelak segala bagai dalam tuh -__- . HAHA . sepanjang cerita tuh , aku asyik paksa dia sebut KAN jaa . lepas tuh aku siap ajak dia ubah seat , memang mainmain gila laa aku nh , yang dia ikut jaa cakap aku . HAHA . 

so sebelum movie tuh habeh , memang best laa kan . movie tamat , aku baru perasan POPCORN ada 3/4 lagi . air pun sama ! tambahtambah marinda dia . so waktu movie start aku cakap aku yang nak terkencing , alihalih lepas keluar dia yang ke tandas . HAHA . then aku ajak dia pusing ikut jalan jauh ;D HAHA . time keluar tuh dah macam 4.15 , dia cakap dia ada futsal pukul 4.30 . comfirm tak sempat ! haa , so kami pun pulang , yang aku tau , aku asyik paksa dia sebut KAN jaa . kesian dia . 

lepas tuh kami pun balik laa rumah masingmasing ! dalam pukul 8 camtuh , dia text aku . text , text , text dan text , kami GADUH . okey . itu NORMAL , nak eratkan lagi hubungan . aku memang EGO tinggi , asyik nak melenting jaa , so aku suruh dia pergi tidur and aku online FB dan update blog ! sekian sahaja cerita yang membosankan nh ;D

I really enjoy my day with you :) 
you make my day ELMO <3

p/s : kalau tengok movie apaapa dengan dia , mesti tatau hujung pangkal cerita . HAHA 
       *kalau rasa sengal , janganlah sengalkan lagi mata untuk membaca ! adios amigos :P

[; jemput LIKE dan COMMENT sekali ;]

No comments: