HASTA LA VISTA ♥

Photobucket

okey , semalam ada DINNER dengan penghuni asrama PUTERA & PUTERI . malam HASTA LA VISTA . mula-mula tuh MC berucap laa kan , then bacaan doa dari AMIRUL FAIZ AHMAD YANI . lepas tuh MC tersilap cakap kata dah boleh ambik makanan , meja aku ada sorang penggemar makanan . so meja kami bangun dengan slamber badak pergi ambik makanan . then MUMMY gtau tak boleh makan lagi . kena tunggu semua berucap dulu . 

bermula laa ucapan demi ucapan -.- |ayatskema| . meja kami semua dah ambik makanan , so pahampaham jaa laa perangai Fifie , dia makan lagi awal dari orang lain . muahaha . so meja kami ada 6 orang . aku , Lyn , Fifie ,Mida , Lilot and Cua . tapi meja kami yang paling hapPENING ! haha . seriuosly , kerja gelak jaa . tambahtambah bila abang tuh mai tambah air . aku dengan Lilot laa tuh . muka dia blurr yang amat kott . macam nak bagi kaki jaa . so bila dah buleh makan , Fifie dah selesai makan -__- memang laa budak tuh . haha . okey . then ada cabutan bertuah , kami berENAM neh duk tunggu laa kott ada sorang daripada kami yang bertuah . cabutan yang ketiga kott kalau tak silap laa . time tuh , aku memang tengah buat muka blurr tahap sambil nak angin sebab ELMO tak reply message aku . then MC sebut nama aku . mau tak gelabah aku , siap tanya Lilot , awat weh ? -.- then aku pun jalan laa dengan 'AYU'nya pergi ambik hamper . muahaha . 

so dah nak sampai ke penghujung . ada sesi photography dengan cikgu . kami semua pun pergi laa . yang aku frust sekali , aku dah ajak paklah tangkap gambar tapi tak sempat , baba pun dah mai amek :'( cuma sempat tangkap dengan beberapa orang manusia jaa . sebenarnya aku segan nak tangkap gambar dengan anis aliana . nak tuh memang nak tapi segan ^^, so tolong tangkap jaa gambar dia dengan Lyn . so tengok ja laa gambar yang sempat aku tangkap ;D















aku dengan ELMO memang tak sweet , so kbai !

p/s : aku tengah rasa sengal semacam jaa nak balik SARAWAK , rasa macam nak menangis macam orang gila jaa nak tinggal DIN KECIK ! and harapan aku , boleh join lagi aktiviti macam nh tahun berikutnya <3 

[; jemput LIKE dan COMMENT sekali ;]

No comments: