penangan OMBAK RINDU . LOL

Photobucket

huh , nak cerita pasal kemarin 13.12.11 . cantiknya tarikh ! muahaha . kemarin aku pergi laa cari baju untuk pakai kenduri anak sedara aka kakak susuan aku tuh . then macam boring gila pilih baju , aku hulur laa tangan dekat baba . "BA,nak duit, nak tengok Ombak Rindu" . baba pun bagi laa . so aku naik laa tingkat atas nak check tiket pukul berapa . demn ! aku terlepas 20 mins . then aku pun call laa baba , "BA, tiket lepas nh pukul 2.20 ptg . nak tunggu buleh tak ?" and baba kasi green light . aku pun apa lagi beli laa tiket. ambik laa couple seat dengan adik aku . 

so time tuh dalam pukul 12 lebih , aku pergi laa masuk popular kejap . USYA novel . macam selalu laa . BANK aku tak da , kalau tak boleh aku bodek . so novel-novel yang paling laris , kebanyakkan aku dah baca . so aku pergi laa tengok lagi . banyak gila yang menarik minat aku . time tuh rasa macam nak menangis ja dalam popular . ouhmai . menyesal rasa tak beli bila dah balik . |takgunadahoii| . then terus turun pergi dekat baba and mama semua .nak pergi makan . so lepas makan tuh pergi laa first lady tengok baju kurung . ada yang cantik tapi tak ada size . WTFish la kan . size paling kecik pun L . then dalam 20mins sebelum muvee start . aku pun pergi laa beli popcorn dengan air . alahai , menyesal naik awal . tunggu punya tunggu . kami pun masuk dalam cinema tuh . 

macam bodoh ja , kena tunggu orang penuh panggung tuh . kiri kanan couple . ya Allah , macam macam jenis manusia ada kat dalam tuh . yang bercakap , yang bergelak . sumpah rimas . dah 15 mins ada kat dalam tuh , muvee start ! okey . aku nak buat pengakuan yang aku menangis tengok cerita tuh . tapi last sekali baru aku nak bagitahu sebab apa . then , aku pun tengok la dengan khusyuknya . tapi kekhusyukkan aku di ganggu oleh beberapa orang manusia yang asyik lalu lalang nak ke tandas . shial lah ! then muvee dah nak habis . baba asyik call jaa . bila dah keluar dari tempat tuh , aku pun terus pergi dekat baba and mama . 

and lastly ! AKU MENANGIS SEBAB TENGOK AARON AZIZ PELUK MAYA KARIN AND LISA SURIHANI . |macamakupulakbinidia| . sepanjang cerita tuh aku khusyuk sebab KETAMPANAN AARON AZIZ . ouhmai . tercapai jugak hasrat nak tengok cerita tuh even dah ketinggalan gila . aku bagi 4 bintang sebab pelakon dia KACAK !

cinta tak kejam , cuma manusia yang tak pandai menghargainya

p/s : aku tak reti la nak menyembang dengan anak sedara aku yang baru balik dari AUSSIE nh , awkward bhai :( sedih nh ! padahal sebelum dia pergi sana kami rapat gila . takpa , take time !
[; jemput LIKE dan COMMENT sekali ;]

No comments: